Werkwijze


Bij het in ontvangst nemen van de apparatuur nemen onze technici uitgebreid de tijd om het probleem met u te bespreken om zo te komen tot de juiste diagnose. Op deze manier kunnen wij de reparatie doeltreffend ter hand nemen en kunnen wij u ook al een kostenindicatie geven.

 

Door onze jarenlange ervaring met de vele soorten apparatuur zal een reparatie meestal binnen deze kostenindicatie kunnen worden uitgevoerd.

 

Mocht er echter meer aan de hand zijn en valt de reparatie toch tegen, dan nemen wij direct contact met u op, u bepaalt dan zelf of de reparatie het geld waard is.

 

Ziet u af van reparatie dan betaalt u alleen de onderzoekskosten.

 

Zodra uw reparatie door onze technicus is uitgevoerd wordt het apparaat nogmaals door een 2e technicus uitgebreid getest (check en dubbelcheck).

 

Door deze manier van werken is herhaling van de klacht zo goed als uitgesloten. Mocht dit, ondanks onze goede zorgen, toch onverhoopt het geval zijn, dan kunt u terugvallen op onze garantievoorwaarden.